Servisní balíček PREMIUM pro chytré domy

Chytrý dům vám ušetří mnoho času a energie, navíc nadchne Vaše hosty. Ale musí být precizně vybudovaný a průběžně udržovaný. Profesionálním servisem předejdeme problémům, které by jinak mohly vzniknout kvůli zastarávajícímu softwaru, opotřebovanému hardwaru nebo smazaným datům.

Servisní balíček PREMIUM

Po kolaudaci svého domu jste pravděpodobně pocítili zaslouženou radost, že jste tuto investici dotáhli do úspěšného konce. Nemovitost pro svého majitele znamená určitou materiální jistotu, případně podnikatelskou příležitost, ale zároveň vyžaduje průběžnou údržbu, jinak její užitná i tržní hodnota začne klesat. Totéž platí o inteligentní elektroinstalaci, která Vám ušetří měsíce života, pokud byla nastavená a bude spravovaná zkušenými profesionály – tyto podmínky ovšem raději zdůrazněme.

Nepochybujeme, že umíte vyměnit klasické baterie. Ale například v komponentách společnosti Loxone jsou různé baterky, a většinou nejde o standardní typ AA. Některé, zdánlivě banální problémy navíc mohou mít závažnější důvody – třeba neodbornou instalaci celého systému.

Proto Vám doporučujeme, abyste údržbu svého chytrého domu přenechali nám. Potom nemusíte mít obavu, že nešťastným poškozením některého přístroje přijdete o záruku, nebo omylem nenávratně smažete data. Inteligentní elektroinstalaci řešíme komplexně, abychom problémům předcházeli.

Reálný příběh: takhle raději ne

Uprostřed turistické sezóny nás kontaktoval majitel nadstandardního hotelu, kde začala inteligentní elektroinstalace zlobit poté, co do systému byl přidán bazén. Dům náhle reagoval opožděně, a některé funkce zcela vynechávaly. Vzhledem k naléhavé situaci jsme na místo přijeli v nejbližší pracovní den.

Bohužel jsme zjistili, že zcela chybí jakákoli dokumentace provozovaného systému. Přitom kabeláž byla nevhodně použitá a chaoticky zapojená v rozvaděči, spoje byly zoxidované. Na místo jsme tedy museli přijet ještě několikrát, vyřešili jsme akutní nedostatky a navrhli celkovou opravu systému.

Majitel však bude potřebovat navíc ještě nové komponenty (protože nelze využít například stávající kabeláž), stejně jako novou dokumentaci. Takže zaplatí řádově desítky tisíc korun, aby jeho chytrý dům fungoval, jak má. Na základě této zkušeností si objednal servisní balíček PREMIUM, za 2 500 Kč/měsíc.

Co obsahuje servisní balíček PREMIUM

Aktivní technickou podporu na požádání:

  • zatelefonujeme Vám do 3 hodin
  • technik k Vám osobně přijede nejpozději následující pracovní den

Programování:

  • pokud půjde o Vaše nové požadavky, maximálně 12 hodin/rok
  • pokud půjde o opravy, neomezeně

Prodlouženou záruku na hardware:

4 roky

Bezpečnostní aktualizace:

pro celé počítačové řešení v domě

Profesionální přenastavení systému:

podle Vašich nových požadavků (přeprogramování softwaru – konfigurace, optimalizace)

Konzultace Vašich otázek a návrhy řešení:

Chybí, nebo přebývá Vám něco ve Vašem chytrém domě? Zaslechli jste o nové funkci, kterou byste chtěli vyzkoušet? Narodilo se Vám dítě, nebo jste si pořídili zvíře, a chcete tomu svůj chytrý dům přizpůsobit? Jsme Vám k dispozici.

Sleva 10 % na nákup technických novinek:

Jsme oficiální vlajkovou lodí rakouské společnosti Loxone, proto máme v zásobě nejkvalitnější hardware pro chytré domy. Díky servisnímu balíčku PREMIUM navíc získáte 10% slevu na nákup nových komponent, včetně instalace a programování.

Permanentní monitoring, kontrola a ochrana:

Váš dům připojíme k dohledovému centru, abychom na dálku neustále hlídali, jestli správně funguje celý inteligentní systém a zdali jsou v dobrém stavu všechny dílčí chytré prvky, například

  • baterie
  • wi-fi
  • napájení
  • miniserver
  • router
  • internet

Za 1 500 Kč/měsíc poskytujeme servisní balíček STANDARD, který zahrnuje základní podporu. Především Vám však nabízíme bezplatnou konzultaci, abychom společně probrali Vaše potřeby a představy. Proto budeme rádi, pokud využijete následující formulář a pošlete nám svoje kontaktní údaje.

[contact-form-7 id=“672″]